צלוליטיס הוא בעייתן הבלעדית של מרבית הנשים, ליתר דיוק כ – 85% עד 90% מהן. בעיה זו פוקדת הן את הנשים המלאות, והן את הרזות, את הצעירות ואת הרזות. יש לציין כי אין אחדות דעים בכל הנוגע למקור הבעיה. בהעדר מקור מוגדר לבעיית הצלוליטיס, ישנם הרבה טיפולים בצלוליט, חלקם יעילים יותר וחלקם פחות. הבה ונדבר על הבולטים שבהם.

טיפול בצלוליטיס באמצעות תכשירים

כל מי שנכנסה לרשתות הפארם בעשרים השנים האחרונות, נתקלה באינספור קרמים ותכשירים, המבטיחים לפטור כל אישה מצלוליט. קרמים אלו אמורים לנקז נוזלים מיותרים מהתאים, ולפרק את עודפי השומן. מומחים חצויים בדעתם באשר להשפעה של הקרמים השונים על צלוליטיס. יש הטוענים שקרמים יעשו עבודה לא רעה בשלבים הראשונים של היווצרות צלוליט, ואחרים מטילים ספק רב ביעילות הטיפול, זאת משום שהקרמים לא מצליחים לחדור לשכבות העומק, ופועלים על פני השטח בלב. במילים אחרות, שימוש בקמים להורדת צלוליטיס לא יזיק כנראה, אך לא צריך לתלות בו יותר מדי תקוות.

                      

 

טיפולים קוסמטיים להעלמת צלוליטיס

מרבית מכוני היופי מציעים מגוון טיפולים שאמורים לשפר את מצב הצלוליט. טיפולים אלו מורכבים מתכשירים קוסמטיים ועיסויים. עלותם של הטיפולים הללו גבוהה למדי, ואנשים רבים מרגישים שיפור משמעותי אחרי סדרה של טיפולים. עם זאת, המומחים טוענים כי התכשירים בהם משתמשים במכוני יופי לא מצליחים לחדור את שכבות העור בצורה טובה יותר מהחומרים הזמינים לציבור הרחב. העיסויים אומנם יכולים להמריץ את הדם, אך נראה שהשיפור הוא נקודתי ולא נמשך זמן רב.

טיפול בצלוליט באמצעות מכשירי רטט

מכשירי הרטט השונים הומצאו על ידי תעשיית החלל הרוסית, זאת במטרה לאפשר לאסטרונאוטים להניע את השרירים ביעילות גם כשהם בחלל. מדובר במכשיר שמצליח לגרות רפלקסים אינסטינקטיביים של הגוף, וכך מצליח להפעיל את שרירי העומק. הפעלה זו נועדה לשפר את זרימת הדם. למעשה, מכשיר הרטט מאפשר לגוף להפעיל את השרירים מבלי להשקיע שום מאמץ.
שיטה זו נכנסה לענף הרפואה האסתטית לפני זמן קצר יחסית, אך אנשים רבים מדווחים על הצלחה בולטת ועל שיפור משמעותי במראה האזור המטופל.

מכל מה שראינו כאן, טיב הטיפול לא נקבע על פי המחיר או הצורה שלו. נראה כי ההתמודדות הטובה ביותר עם הצלוליט מתאפשרת באמצעות מכשירי רטט מתקדמים.

חברת אלקטרו קנול מעמידה לרשות כל לקוחותיה מכשירי רטט מתקדמים ויעילים, אשר זוכים לפופולריות רבה בזכות התוצאות הטובות שמשיגים בתחום טיפול בצלוליט.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
    דילוג לתוכן