מחטי בלט להסרת שיער חד פעמיות

מעוניינות בהטבות ומבצעים לפני כולם? הצטרפו למועדון הלקוחות שלנו!

מהם המחטים החד פעמיות לאפילציה הטובות ביותר עבורך?

הסרת שיער באמצעות מחט חשמלית הייתה ונותרה אחת מהשיטות היעילות ביותר להסרת שיער לצמיתות והשימוש בה נפוץ במיוחד לאזורי טיפול קטנים. מכשירי האפילציה השונים משתמשים בגלי רדיו על מנת לצרוב את זקיק השיער ממש עד להשמדתו המלאה ומניעת אספקת חומרי הזנה לשערה.

המחטים אשר מעבירות את גלי הרדיו הינן ייחודיות ולאיכותן והתאמתן ישנה חשיבות מכרעת על איכות הטיפול, הסימנים שיישארו בעור והצלחת הטיפול.

עד לשנות ה80 של המאה הקודמת מרבית השימוש במחטים לאפילציה היה במחטים רב פעמיות- כלומר נעשה שימוש חוזר במחטים על הלקוחות. במהלך שנות ה80 עקב התפרצויות של מגפות עלתה באופן ניכר המודעות לשימוש במחטים חד פעמיות.

המחטים החד פעמיות הראשונות לאפילציה היו בעלי תכונה מאוד חשובה- הן היו “לא יקרות” ולפיכך תוכננו כמחטים בעלי שתי חתיכות.

המחטים יוצרו על ידי בסיס שהיה נלחץ בכוח על חוט מתכת דק (המחט), אחד מהחסרונות של עיצוב זה הוא הסיכון ליציאה של חוט המתכת מהבסיס (שבר), והחיסרון החשוב ביותר- הדיוק.

חוט המתכת הגמיש אשר יצר את המחט היה בעל גמישות רבה (חלק יאמרו גמישות כמו של איטריה אפילו).

מחטי הבלט החד פעמיות הינן ייחודיות בכך שהן חד פעמיות אך מדוייקות, חדות, ועמידות לשבר.

מחטי הבלט הינן חד פעמיות מצד אחד ומאידך אינן מיוצרות באיכות זולה.

לצפייה במחטי בלט מדגמים שונים

מחטי בלט להסרת שיער
מחטי בלט

כאשר מחט הינה גמישה מדי כמו במחטים ממותגים אחרים לדוגמא האפילטורית אינה יכולה להרגיש את זקיק השיער בצורה מושלמת ולמרות שאפילטורית מתחילה עשויה להנות מהסלחנות והרפיון של מחט אשר עשויה משני חלקים בזמן החדירה לעור היא לא תוכל להרגיש את המשוב (פידבק) כאשר ראש המחט יגיע לבסיס הזקיק או הדופן.

אפילטורית מומחית תמיד תעדיף מחט אשר בנויה בחתיכה אחת מסיבה זו.

הגמישות הקבועה של מחט בלט מאפשרת דיוק מקסימלי בכניסה לזקיק השיער וקבלת תוצאות מקסימליות.

איכות- מחטי הבלט מלוטשות ומתוכננות בשיפוע אשר נשמר בקפדנות על ידי מכונה בתהליך הייצור וסטנדרט הייצור הגבוה מאפשר קבלת מחט באיכות גבוהה לאין שיעור ממחט המורכבת בתהליך הייצור בשני חלקים. ניתן לראות את ההבדל במחטים תחת כל מיקרוסקופ.

בידוד המחטים- המחטים המבודדות של בלט משתמשות בחומר בידוד רפואי ועמיד, כל מחט בעלת בידוד מושלם מבסיסה וממש עד קצה המחט ובכך גלי הרדיו מגיעים בדיוק לאזור היעד שלהם ללא פגיעה לא הכרחית בעור.

לצפייה במכשור אפילציה מתקדם עם מינימום כאבים

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
    דילוג לתוכן