חברת אלקטרו קנול מציעה לכם מגוון רב של מיטות טיפולים למכון הקוסמטיקה שלכם.

המיטות שלנו עומדות בתקנים המחמירים ביותר של מכון התקנים הישראלי ונחשבות למיטות איכותיות ביותר. אם תרכשו מיטת טיפולים מהמגוון העצום שעומד לרשותכם תיהנו מאיכות ותגלו שחסכתם המון כסף. המיטות שלנו פשוט אינן מתקלקלות וישמשו אתכם נאמנה במשך זמן רב.

מיטות טיפולים לקוסמטיקאיות יקרות הן לא חסרון !

רכישת מיטת טיפולים היא החלטה חשובה בעבור העסק שלכם. המראה ,הנוחות והאיכות של המיטה קובע לא מעט מהרושם הכללי של הקליניקה. אם הלקוח נתקל במיטה לא נוחה, לא אסתטית הדבר ירתיע אותו לחזור שוב לקליניקה.

בדיוק כמו שאתם דואגים לעצב בקפידה את חדר הטיפולים וליצור בו אוירה מפנקת ומזמינה, כך בדיוק חשוב מאוד שתדאגו להתאים לקליניקה שלכם את המיטה המפנקת, האיכותית והמתאימה ביותר לקהל היעד.

מיטות טיפולים קיימות במגוון של מחירים, איכותיות ומיועדות לצרכים שונים. לדוגמא, מיטות טיפולים ניידות מעניקות אפשרות לקוסמטיקאים ומטפלים לעבוד גם מחוץ לקליניקה, בבית הלקוח או באתרי נופש שונים.

אם הקליניקה ממוקמת בחדר שמיועד לשימושים נוספים, אין פתרון מוצלח יותר מאשר לקבל את המיטה בסוף יום העבודה ולהשתמש בחדר למטרות אישיות. מיטות טיפולים לצורך עשיית עיסויים שונים אף הן אמורות להיות עמידות מספיק לכובד ולמשקל רב , מיטות אלו בדרך כלל כוללות חור לפנים לנוחות הבעת שכיבה על הבטן בעת עיסוי גב. הכלל הוא שעל המיטה להתאים לצרככם ולצורכי הלקוח.

במקום לרכוש מיטה זולה ולבזבז זמן, כסף וימי עבודה על מנת לתקן את המיטה אתם מוזמנים להצטרף לסקירה של מיטות הטיפולים השונות, ההבדלים ביניהן, עבור מי הן מיועדות. כאן תוכלו לקבל את המידע הטוב ביותר שיעזור לכם בבחירת מיטת טיפולים למכון היופי שלכם.

מיטה מכנית    מיטה חשמלית    308401    כסא טיפולים

סוגי מיטות טיפולים לקוסמטיקאיות

מיטת קוסמטיקה דגם CH-3766 – מיטת טיפולים זו מיועדת למשקלים גבוהים – עד 500 ק”ג. היא כוללת שלושה חלקים ומנגנון התפעול שלה הוא קל ביותר. רגלי המיטה מגיעות עם צבע חיפוי לבן למניעת חלודה. המיטה כוללת ידיות נשלפות וכריות להגבהה במידת הצורך. זמן ההרכבה של המיטה הוא חמש דקות והיא נחשבת איכותית ביותר.

מיטת קוסמטיקה מתקפלת– המיטה ניתנת לקיפול ולנשיאה ויעילה במיוחד לקוסמטיקאיות שעובדות בבית הלקוחה ולטובת לאיפור כלות במקרים שמגיעים לבית הכלה ומשפחתה.

מיטה הידראולית בעלת 3 חלקים – מיטה זו מאפשרת לכם שליטה על גובה המיטה וסיבוב של המיטה על הציר וקיבוע הציר לכיוון המבוקש. המיטה כוללת 2 ידיות וכריות הגבהה לנוחות.

מיטת טיפולים הידראולית בתפעול מכני – המיוחדות של המיטה הזו היא שלא רק שניתן להתאים את גובה המיטה ללקוחה, אלא שגם הלקוחה בעצמה בשעת הטיפול יכולה להתאים את גובה המיטה בעודה שוכבת על מיטת הטיפולים. גם מיטה זו כוללת שלושה חלקים.

מיטת טיפולים רפואית – מיטה זו מומלצת מאוד לטיפולי הסרת שיער וטיפולי גוף שונים, היא פשוטה אך יציבה וגבוהה מאוד. ניתן לאחסן מתחתיה פריטים שונים ולחסוך מקום בקליניקה. המיטה כוללת חור לפנים לעיסוי גוף וכרית להגבהת הגב במידת הצורך.

מיטת טיפולים קוסמטית CH-261- המיטה כוללת שלושה חלקים : מנגנון תפעול מסרק, ידיות המיטה נשלפות, חור לעיסוי וכרית לסתימת החור . מתקן לנייר.

מיטת טיפולים מתקפלת -מיטת הטיפולים המתקפלת יעילה גם לטיפולים קוסמטיים, בעלת משענת גב מתרוממת, חור לפנים לעיסוי ,קלה במיוחד מזרן גמיש בצבע לבן.

מיטת עיסוי מתקפלת – המיטה מיועדת בעקרון לעיסויים ואף מותאמת לעיסוי וכוללת חור פנימי וראש חיצוני לכיסוי החור. ניתן גם להשתמש בה לטיפולי קוסמטיקה, היא בעלת משענת גב מתרוממת לנוחות הלקוחה ובעלת אפשרות לשינויים בגובה בהתאם לממדים.

מיטת טיפולים ניידת – מיטת טיפולים ניידת מתאימה לכמה שימושים הודות למבנה שלה. היא בעלת ידיות וראש מתרומם ולכן מתאימה לטיפולים קוסמטיים, חור פנימי וחיצוני ועמידות לעומסים מתאימים אותה להיות מיטת עיסויים . כמו כן היא ניתנת לשינוי על פי הגובה של המטופל והמטפל ונוחה מאוד לשימוש.

מיטת טיפולים מעץ – מיטה זו אמנם יקרה באופן יחסי אך היא מעניקה לכם תמורה מלאה. המיטה עשויה עץ איכותי, עם מקום לאחסון רב של פריטים, מיטה בעלת שלושה חלקים, היחידה המתכווננת בהתאם לגובה עם אפשרות אחסון מתחת למיטה. המיטה אמנם יקרה אך האיכות והנוחות שוות את העלות.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
    דילוג לתוכן